Dárek zdarma ke každé objednávce
Níže jsou uvedeny všeobecné obchodní podmínky společnosti BONO. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho zákaznického servisu.
V těchto všeobecných obchodních podmínkách se níže uvedené pojmy používají v následujícím významu, pokud není výslovně uvedeno jinak.
BONO: ten, kdo stanovuje tyto všeobecné obchodní podmínky.
Zákazník: fyzická osoba, která nejedná v rámci svého podnikání nebo profese a uzavírá dohodu s BONO.
Tyto podmínky platí pro každou nabídku, cenovou nabídku a smlouvu mezi BONO a zákazníkem, na které BONO tyto podmínky vztáhlo, pokud se strany písemně a výslovně nedohodly jinak.
Tyto podmínky se rovněž vztahují na smlouvy s BONO, pro jejichž plnění je nezbytné zapojení třetích stran.
Odchylky od těchto všeobecných obchodních podmínek jsou platné pouze tehdy, pokud jsou výslovně dohodnuty písemně.
Právo na odstoupení: možnost zákazníka od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit v zákonné lhůtě.
BONO je obchodní jméno společnosti BONO B.V., se sídlem Westeinde 110, 1511 MA Oostzaan, Nizozemsko. BONO B.V. je zapsána v obchodním rejstříku pod číslem 74636391, DIČ NL859976026B01. BONO je k dispozici e-mailem na adrese info@bono.nl.
Nabízené položky jsou na webu a/nebo v písemných nabídkách zobrazeny a/nebo popsané co nejpřesněji a mají vlastnosti, které BONO v nabídce uvádí.
Všechny obrázky a technické údaje v nabídce jsou orientační a nemohou vést k nároku na náhradu škody nebo k zrušení smlouvy.
Obrázky produktů věrně zobrazují nabízené zboží. BONO nemůže zaručit, že skutečné obaly budou vždy zcela odpovídat zobrazení.
Na webu je jasně uvedeno, co je zákazník povinen zaplatit při nákupu, a jaká jsou jeho práva a povinnosti, pokud nabídku přijme.
BONO si vyhrazuje právo nabídku kdykoliv změnit nebo upravit.
Smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy zákazník přijme nabídku a splní podmínky v ní uvedené.
BONO dodá zboží podle informací, které zákazník poskytl při objednávce. Zákazník je odpovědný za správné zadání dodací adresy a objednání správného zboží.
Bez ohledu na způsob platby si BONO vyhrazuje právo objednávku nezrealizovat nebo ji realizovat později.
Všechny ceny jsou uvedeny s výhradou tiskových a typografických chyb. BONO nenese odpovědnost za důsledky těchto chyb a není povinno dodat zboží za chybnou cenu.
BONO se zavazuje dodat objednávky co nejdříve. Pokud se dodání zpozdí – buď z důvodu dočasného vyprodání nebo z jiných důvodů – nebo pokud nelze objednávku zcela či částečně splnit, bude zákazník nejpozději do 30 dnů od objednávky informován. V takovém případě má zákazník právo smlouvu bez nákladů zrušit, bez nároku na náhradu škody.
Místo dodání je adresa, kterou zákazník oznámil BONO.
Všechny dodací lhůty jsou orientační. Překročení lhůty nezakládá nárok na náhradu škody.
V případě zrušení v souladu s prvním odstavcem tohoto článku BONO vrátí zaplacenou částku co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od zrušení.
Pokud se dodání objednaného zboží ukáže jako nemožné, BONO se pokusí nabídnout náhradní zboží. Při dodání bude jasně označeno, že se jedná o náhradní položku. Na náhradní položky se vztahuje právo na odstoupení a náklady na vrácení nese BONO.
BONO nese riziko poškození a ztráty zboží během přepravy, s výjimkou chybně zadané adresy zákazníkem. V případě nesprávné adresy BONO neodpovídá za ztrátu a není povinno poskytnout kompenzaci. Jakmile zákazník zboží převezme, přechází riziko na něj. Pokud dojde ke ztrátě jedné či více položek, je zákazník povinen na první žádost spolupracovat při šetření; jinak si BONO vyhrazuje právo požadovat náhradu ceny zboží.
Při všech nákupech má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů (odstupná lhůta). Lhůta začíná běžet dnem následujícím po převzetí zboží zákazníkem nebo jeho zástupcem.
Během odstupné lhůty musí zákazník zacházet se zbožím a obalem opatrně.
Pokud zákazník oznámí využití práva na odstoupení, musí zboží vrátit do 14 dnů.
Vrácené zboží nesmí být použité nebo poškozené a musí splňovat všechny podmínky vrácení. Náklady na vrácení nese zákazník. Po obdržení a kontrole stavu zboží vrátí BONO zaplacenou částku do 14 dnů.
Pokud zákazník nevyužije právo na odstoupení nebo nevrátí zboží v uvedených lhůtách, je nákup považován za uskutečněný.
U položek zaslaných zákazníkem na vlastní žádost nese náklady na přepravu zákazník. BONO v těchto případech neodpovídá za poškození během přepravy.
Objednáním je uloženo zákazníkovo údaje do osobního registru BONO. Na písemnou žádost zákazník obdrží přístup k údajům. Zákazníkem hlášené opravy budou provedeny, pokud se neprokážou jako nesprávné.
BONO nepředává osobní údaje třetím stranám bez zákonného důvodu nebo mimo účel registrace.
BONO má zveřejněný reklamační řád a řeší reklamace podle něj.
Reklamace týkající se plnění smlouvy musí být podány písemně a jasně popsány do 7 dnů od zjištění vady.
BONO odpoví na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud vyřízení vyžaduje delší dobu, do 14 dnů potvrdí přijetí a oznámí předpokládaný termín vyřízení.
Pokud nelze reklamaci vyřešit dohodou, lze spor předložit příslušnému orgánu pro řešení sporů.
Při reklamaci se zákazník nejprve obrací na BONO. Reklamaci lze také podat přes evropskou ODR platformu: http://ec.europa.eu/odr.
Reklamace nepřerušuje povinnosti BONO, pokud BONO písemně neurčí jinak.
Pokud je reklamace uznána, BONO bezplatně vymění nebo opraví zboží podle vlastního výběru.
Na smlouvy, na které se tyto podmínky vztahují, se výlučně použije nizozemské právo, a to i v případě, že je zákazník zahraniční.
Vídeňská úmluva o mezinárodní koupi zboží se nepoužije.
BONO neodpovídá za tiskové nebo typografické chyby na webu či v jiných médiích.
Odesláním objednávky zákazník bez výhrad souhlasí s těmito prodejními podmínkami.
Dárek zdarma ke každé objednávce
Získejte exkluzivní nabídky, novinky o nejnovějších doplňcích a odborné tipy, jak dosáhnout svých cílů.
Doplňky stravy NOW FoodsNOW Foods: Kvalita v doplňcích stravy!Nakupuj